Informacja dla przedsiębiorców posiadających ważne zezwolenia na prowadzenie sprzedaży napojów alkoholowych.
Informacja dla przedsiębiorców posiadających ważne zezwolenia na prowadzenie sprzedaży napojów alkoholowych
- Z dniem 30 września 2023r. upływa termin wniesienia III-ej raty opłaty za korzystanie w 2023r. z zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych.
- Opłaty można dokonać w kasie Urzędu Miejskiego lub na rachunek: Gmina Miejska Lubin Bank Pekao S.A. Oddział Wrocław 03 1240 3464 1111 0010 2751 1223 bądź z wykorzystaniem WebPOS Paybynet
- Zgodnie z art. 18 ust. 12 pkt 5 lit. b ustawy o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi ( Dz.U. z 2023r., poz.165z późniejszymi zmianami), zezwolenie wygasa w przypadku niedopełnienia w terminach obowiązku dokonania opłaty w wysokości określonej w art. 111 ust. 2 i 5.
W przypadku niedopełnienia obowiązku wniesienia opłaty w należnej wysokości w ustawowym terminie, przedsiębiorca ma możliwość dokonania tej czynności w dodatkowym 30-dniowym terminie wraz z jednoczesnym wniesieniem opłaty w wysokości określonej w art. 18 ust. 12b powyższej ustawy: „W przypadku, o którym mowa w ust. 12 pkt 5 lit. b, zezwolenie wygasa z upływem 30 dni od dnia upływu terminu dopełnienia obowiązku dokonania opłaty w wysokości określonej w art. 111 ust. 2 i 5, jeżeli przedsiębiorca w terminie 30 dni od dnia upływu terminu do dokonania czynności określonej w ust. 12 pkt 5 lit. b nie wniesie raty opłaty określonej w art. 111 ust. 2 albo 5, powiększonej o 30% tej opłaty.”
Przedsiębiorca, którego zezwolenie wygasło z ww. przyczyn, może wystąpić z wnioskiem o wydanie nowego zezwolenia nie wcześniej niż po upływie 6 miesięcy od dnia wydania decyzji o wygaśnięciu zezwolenia.
Wszelkie informacje na temat opłat można uzyskać pod numerem telefonu 76 3070526
Lubin, 2023-09-04
Wytworzył: | Justyna Korczowska |
---|---|
Data wytworzenia: | 04.09.2023 |
Opublikował w BIP: | Tomasz Przyszlak |
Data opublikowania: | 04.09.2023 14:39 |
Liczba wyświetleń: | 241 |