Nieruchomości - Wniosek o oddanie nieruchomości zabudowanej /niezabudowanej/ w trwały zarząd
PODSTAWA PRAWNA
- ustawa z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami,
- ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego,
- załącznik nr 1 do uchwały Nr V/37/2003 Rady Miejskiej w Lubinie z dnia 14 stycznia 2003 r. w sprawie zasad gospodarowania nieruchomościami stanowiącymi własność Gminy Miejskiej Lubin.
WYMAGANE DOKUMENTY
Wniosek o oddanie nieruchomości w trwały zarząd (wniosek do pobrania w załączniku).
Załączniki:
- aktualna kopia mapy zasadniczej w skali 1:500 do celów opiniodawczych nieruchomości, która ma być przekazana w trwały zarząd,
- statut jednostki organizacyjnej.
OPŁATY
Nie pobiera się.
TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY
Do 30 dni.
TRYB ODWOŁAWCZY
Od decyzji przysługuje odwołanie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Legnicy, w terminie 14 dni, od dnia doręczenia decyzji stronie.
Odwołanie wnosi się na piśmie za pośrednictwem Prezydenta Miasta Lubina.
MIEJSCE ZAŁATWIENIA
pok. 206, II piętro, tel. 76/74-68-150.
UWAGI
Wniosek o ustanowienie trwałego zarządu na nieruchomości mogą składać gminne jednostki organizacyjne (jednostki budżetowe, zakłady budżetowe).
Wytworzył: | Iwona Zwatrzko |
---|---|
Opublikował w BIP: | Tomasz Przyszlak |
Data opublikowania: | 03.11.2008 11:28 |
Ostatnio zaktualizował: | Tomasz Przyszlak |
Data ostatniej aktualizacji: | 04.04.2025 11:32 |
Liczba wyświetleń: | 99 |