Ogłoszenie Prezydenta Miasta Lubina o przystąpieniu do sporządzenia planu ogólnego miasta Lubina.
Lubin, dnia 29.07.2024r.
OGŁOSZENIE PREZYDENTA MIASTA LUBINA
o przystąpieniu do sporządzenia planu ogólnego miasta Lubina.
Na podstawie art. 13i ust 3 pkt 1 ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. z 2023r. poz. 977 ze zm.) ogłaszam o podjęciu przez Radę Miejską w Lubinie uchwały nr LV/407/24 z dnia 26 marca 2024r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia planu ogólnego miasta Lubina.
Uchwała Rady Miejskiej w Lubinie dostępna jest w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie https://bip.um.lubin.pl/ i siedzibie Urzędu Miasta w Lubinie.
Na podstawie art. 21 ust. 2 pkt. 2 i art. 39 ust. 1 pkt. 1, w związku z art. 54 ust. 2 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2023r. poz. 1094 ze zm.) zawiadamiam, że w publicznie dostępnym wykazie danych o dokumentach zawierających informacje o środowisku i jego ochronie zamieszczono następującą uchwałę Rady Miejskiej w Lubinie nr LV/407/24 z dnia 26 marca 2024r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia planu ogólnego miasta Lubina oraz wszczęto przeprowadzenie strategicznej oceny oddziaływania na środowisko skutków realizacji ustaleń planu ogólnego.
Zainteresowani mogą zgłaszać wnioski lub uwagi do wyżej wymienionego planu ogólnego lub w sprawie strategicznej oceny oddziaływania na środowisko dotyczącej w/w planu ogólnego.
Wnioski lub uwagi należy składać do Prezydenta Miasta Lubina w terminie do 21 dni od daty ukazania się niniejszego ogłoszenia:
- w formie pisemnej na adres: Urząd Miejski w Lubinie, ul. Kilińskiego 10, 59-300 Lubin,
- na adres: pjendrzejaczyk@um.lubin.pl,
- za pośrednictwem platformy ePUAP
Wnioski lub uwagi składa się na piśmie utrwalonym w postaci papierowej lub elektronicznej, w tym za pomocą środków komunikacji elektronicznej, w szczególności poczty elektronicznej, na formularzu dotyczącym aktu planowania przestrzennego zgodnego z załącznikiem do rozporządzenia Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 13 listopada 2023r. (Dz.U. poz. 2509) w postaci papierowej lub w formie dokumentu elektronicznego (dostępnego w Biuletynie Informacji Publicznej lub siedzibie Urzędu Miejskiego w Lubinie lub https://www.gov.pl/web/rozwoj-technologia/formularz-pisma-dotyczacego-aktu-planowania-przestrzennego).
Składający wniosek lub uwagę podaje swoje imię i nazwisko albo nazwę oraz adres zamieszkania albo siedziby oraz adres poczty elektronicznej o ile taki posiada, a także wskazuje czy jest właścicielem lub użytkownikiem wieczystym nieruchomości objętej wnioskiem lub uwagą, oraz może podać dodatkowe dane do kontaktu takiej jak adres do korespondencji lub numer telefonu.
Organem właściwym do rozpatrzenia wniosków jest Prezydent Miasta Lubina.
Prezydent Miasta Lubina
Prezydent Miasta Lubina informuje, że przetwarzanie Państwa danych osobowych odbywa się zgodnie z przepisami ogólnego rozporządzenia o ochronie danych - RODO (Dz. U. UE z 2016r. nr 119 str.1). Szczegółowe informacje o zasadach przetwarzania Państwa danych osobowych oraz o przysługujących Państwu prawach z tym związanych znajdują się na stronie internetowej https://bip.um.lubin.pl/ zakładka RODO oraz w siedzibie Urzędu Miejskiego w Lubinie, ul. Kilińskiego 10, 59-300 Lubin.
Wytworzył: | Agnieszka Ucińska |
---|---|
Data wytworzenia: | 29.07.2024 |
Opublikował w BIP: | Tomasz Przyszlak |
Data opublikowania: | 29.07.2024 11:35 |
Ostatnio zaktualizował: | Tomasz Przyszlak |
Data ostatniej aktualizacji: | 05.09.2024 12:08 |
Liczba wyświetleń: | 259 |