Rejestr skarg i wniosków
Zgodnie z art. 11b ustawy o samorządzie gminnym działalność organów gminy jest jawna, zaś zasady dostępu do dokumentów i korzystania z nich określa statut gminy. §7a ust. 6 Statutu Miasta Lubina reguluje, iż wgląd do dokumentów lub informacji następuje na wniosek osoby zainteresowanej, na terenie Urzędu Miejskiego i w obecności pracownika Urzędu, w terminie 14 dni od złożenia wniosku. W uzasadnionych przypadkach termin ten może zostać przedłużony do 30 dni. Udostępnienie polega na umożliwieniu osobie zainteresowanej przeglądania akt oraz sporządzania z nich notatek i odpisów.
Rejestr skarg i wniosków znajduje się w pokoju 1.
Data wytworzenia: | 29.10.2008 |
---|---|
Opublikował w BIP: | Tomasz Przyszlak |
Data opublikowania: | 29.10.2008 11:30 |
Ostatnio zaktualizował: | Tomasz Przyszlak |
Data ostatniej aktualizacji: | 07.12.2022 12:37 |
Liczba wyświetleń: | 185 |