W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

 - Otwiera się w nowym oknie

Biuletyn Informacji Publicznej Urząd Miejski w Lubinie

Rejestr upoważnień i pełnomocnictw wydanych przez Prezydenta

Zgodnie z art. 11b ustawy o samorządzie gminnym działalność organów gminy jest jawna, zaś zasady dostępu do dokumentów i korzystania z nich określa statut gminy. §7a ust. 6 Statutu Miasta Lubina reguluje, iż wgląd do dokumentów lub informacji następuje na wniosek osoby zainteresowanej, na terenie Urzędu Miejskiego i w obecności pracownika Urzędu, w terminie 14 dni od złożenia wniosku. W uzasadnionych przypadkach termin ten może zostać przedłużony do 30 dni. Udostępnienie polega na umożliwieniu osobie zainteresowanej przeglądania akt oraz sporządzania z nich notatek i odpisów.
Udostępnienie dokumentów dotyczących upoważnień i pełnomocnictw wydawanych przez Prezydenta Miasta Lubina następuje w pokoju 110 w godzinach pracy Urzędu Miejskiego w Lubinie.
Data wytworzenia: 29.10.2008
Opublikował w BIP: Tomasz Przyszlak
Data opublikowania: 29.10.2008 11:36
Ostatnio zaktualizował: Tomasz Przyszlak
Data ostatniej aktualizacji: 07.12.2022 12:36
Liczba wyświetleń: 171