W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

 - Otwiera się w nowym oknie

Biuletyn Informacji Publicznej Urząd Miejski w Lubinie

Wróć

Zameldowanie i wymeldowanie w drodze decyzji administracyjnej

Miejsce:
Urząd Miejski w Lubinie
ul. Jana Kilińskiego 10
Wydział Spraw Obywatelskich – Urząd Stanu Cywilnego
poniedziałek – piątek od 8.00 do 16.00
pok. 5 (parter)
tel. 76 3070618
 
Podanie o wymeldowanie z pobytu stałego lub czasowego składa osoba fizyczna bądź prawna mająca interes prawny do wymeldowania osoby, która ostatecznie i dobrowolnie opuściła lokal, jednakże nie dokonała wymeldowania.
 
Podanie o zameldowanie na pobyt stały lub czasowy w drodze decyzji administracyjnej składa osoba zamieszkująca w danym lokalu za zgodą właściciela lub najemcy lokalu bez wymaganego zameldowania
 
WYMAGANE DOKUMENTY:
Wniosek o wymeldowanie z pobytu stałego/czasowego w drodze decyzji administracyjnej oraz dokumenty potwierdzające okoliczności zawarte w podaniu (aktualny dokument potwierdzający tytuł prawny do lokalu ( przydział, akt notarialny, księga wieczysta, postanowienie sądu).
 
Wniosek o zameldowanie na pobyt stały/czasowy w drodze decyzji administracyjnej oraz dokumenty potwierdzające okoliczności zawarte w podaniu
 
OPŁATY SKARBOWE:
10 zł od decyzji

TERMIN I SPOSÓB ZAŁATWIENIA:
Podanie wymaga przeprowadzenia postępowania wyjaśniającego.
Termin załatwienia do 2 miesięcy. W przypadku spraw wymagających dodatkowej procedury wyjaśniającej termin może się wydłużyć.

TRYB ODWOŁAWCZY:
Odwołanie wnosi się do Wojewody Dolnośląskiego za pośrednictwem Prezydenta Miasta Lubina w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji.
 
PODSTAWA PRAWNA:
- ustawa z dnia 24 września 2010 r. o ewidencji ludności
- ustawa z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego
 
ZAŁĄCZNIKI:
Wniosek o wymeldowanie z miejsca pobytu stałego w drodze decyzji administracyjnej
Wniosek o wymeldowanie z miejsca pobytu czasowego w drodze decyzji administracyjnej
Wniosek o zameldowanie na pobyt stały lub czasowy w drodze decyzji administracyjnej

Załączniki:

Opublikował w BIP: Tomasz Przyszlak
Data opublikowania: 05.01.2022 13:10
Liczba pobrań: 80
Opublikował w BIP: Tomasz Przyszlak
Data opublikowania: 05.01.2022 13:10
Liczba pobrań: 88
Wytworzył: Renata Drzemicka
Data wytworzenia: 08.08.2024
Opublikował w BIP: Robert Zujewicz
Data opublikowania: 08.08.2024 14:30
Liczba pobrań: 23
Wytworzył: Renata Drzemicka
Data wytworzenia: 08.08.2024
Opublikował w BIP: Robert Zujewicz
Data opublikowania: 08.08.2024 14:30
Liczba pobrań: 33
Wytworzył: Renata Drzemicka
Data wytworzenia: 08.08.2024
Opublikował w BIP: Robert Zujewicz
Data opublikowania: 08.08.2024 14:30
Ostatnio zaktualizował: Tomasz Przyszlak
Data ostatniej aktualizacji: 14.11.2024 14:10
Liczba pobrań: 42
Wytworzył: Magdalena Giemzik
Data wytworzenia: 01.01.2022
Opublikował w BIP: Tomasz Przyszlak
Data opublikowania: 05.01.2022 13:10
Ostatnio zaktualizował: Robert Zujewicz
Data ostatniej aktualizacji: 08.08.2024 14:30
Liczba wyświetleń: 322