W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

 - Otwiera się w nowym oknie

Biuletyn Informacji Publicznej Urząd Miejski w Lubinie

Wróć

Zezwolenie na przeprowadzenie zbiorki publicznej

Zbiórki publiczne po nowemu
 
 
 
 
 
W związku z wejściem w życie nowej ustawy o zasadach prowadzenia zbiórek publicznych  (Dz.U. z 2014r. poz 498) informujemy, że od 18 lipca br. zbiórka publiczna będzie mogła zostać przeprowadzona po jej zgłoszeniu przez organizatora na ogólnopolskim elektronicznym portalu zbiórek publicznych.
 
Zgłoszenia będzie można dokonać przy użyciu formularza elektronicznego lub wysyłając go pocztą na adres Ministerstwa Administracji i Cyfryzacji, ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa.
 
Portal www.zbiorki.gov.pl ruszy w momencie wejścia ustawy w życie.
 
Wszelkich informacji na temat nowych zasad przeprowadzania zbiórek publicznych będzie można uzyskać na: www.zbiorki.gov.pl lub www.mac.gov.pl/zbiorki
 
Dotychczas wydane przez Prezydenta Miasta Lubina zezwolenia na przeprowadzenie zbiórki publicznej obowiązują do czasu jej przeprowadzenia i rozliczenia. Z dniem wejścia w życie ww. uregulowań Prezydent Miasta Lubina nie będzie organem właściwym do wydawania nowych zezwoleń.
 

 

 
 
Opublikował w BIP: Tomasz Przyszlak
Data opublikowania: 03.11.2008 13:02
Ostatnio zaktualizował: Tomasz Przyszlak
Data ostatniej aktualizacji: 05.01.2022 14:21
Liczba wyświetleń: 174