W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

 - Otwiera się w nowym oknie

Biuletyn Informacji Publicznej Urząd Miejski w Lubinie

Wróć

XIX Sesja Rady Miejskiej w Lubinie.

Lubin, dnia  15 czerwca  2016r.
RM.0002. 06.2016
 
Działając  w oparciu o art. 20 ust.1 ustawy z dnia 8 marca 1990r.  o  samorządzie gminnym oraz § 7 ust. 2 Statutu Miasta Lubina zwołuję  w dniu 21 czerwca  2016r. o godz. 14.00  XIX sesję  Rady Miejskiej w Lubinie w Sali Konferencyjnej  Nr 126 Urzędu Miejskiego w Lubinie.
Porządek posiedzenia:
1. Informacje Przewodniczącego Rady.
2. Uchwała w sprawie rozpatrzenia i zatwierdzenia sprawozdania finansowego wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu Miasta Lubina za 2015 rok - inicjatywa uchwałodawcza Komisji Rewizyjnej  - PROJEKT   NR 39/2016.
3. Uchwała w sprawie udzielenia Prezydentowi Miasta Lubina absolutorium z tytułu wykonania budżetu miasta za 2015 rok - inicjatywa uchwałodawcza Komisji Rewizyjnej  - PROJEKT   NR 38/2016.
4. Uchwała w sprawie zmiany budżetu miasta Lubina na rok 2016-  inicjatywa uchwałodawcza Prezydenta Miasta - PROJEKT NR 40/2016.
5 Uchwała w sprawie ustalenia regulaminu określającego wysokość oraz szczegółowe warunki przyznawania nauczycielom dodatków: motywacyjnego, funkcyjnego i za warunki pracy oraz niektórych innych składników wynagradzania nauczycieli zatrudnionych w szkołach i placówkach oświatowych prowadzonych przez Gminę Miejską Lubin - inicjatywa uchwałodawcza Prezydenta Miasta - PROJEKT NR 25/2016.
6. Uchwała w sprawie przyjęcia zmian Planu Gospodarki Niskoemisyjnej na terenie Gminy Miejskiej Lubin -  inicjatywa uchwałodawcza Prezydenta Miasta - PROJEKT NR 34/2016                             
7. Uchwała w sprawie określenia szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości w Gminie Miejskiej Lubin i zagospodarowania tych odpadów w zamian za uiszczoną przez właścicieli nieruchomości opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi - inicjatywa uchwałodawcza Prezydenta Miasta - PROJEKT NR 41/2016.
8. Uchwała w sprawie wyboru metody ustalania opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi oraz ustalenia wysokości stawki tej opłaty -  inicjatywa uchwałodawcza Prezydenta Miasta - PROJEKT NR 42/2016.
9. Uchwała w sprawie określenia wzoru deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi, składanej przez właściciela nieruchomości  -  inicjatywa uchwałodawcza Prezydenta Miasta - PROJEKT NR 43/2016.
10. Uchwała w sprawie określenia terminu częstotliwości i trybu uiszczenia opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi przez właściciela nieruchomości  -  inicjatywa uchwałodawcza Prezydenta Miasta - PROJEKT NR 44/2016.
11. Uchwała w sprawie regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Miejskiej Lubin  -  inicjatywa uchwałodawcza Prezydenta Miasta - PROJEKT NR 45/2016.
12. Uchwała w sprawie uzupełnienia składu Komisji Pomocy Społecznej, Zdrowia i Ekologii -  inicjatywa uchwałodawcza Przewodniczącego Rady  - PROJEKT NR 35/2016
13. Uchwała w sprawie uzupełnienia składu Komisji Rewizyjnej -  inicjatywa uchwałodawcza Przewodniczącego Rady  - PROJEKT NR 36/2016.
14. Uchwała w sprawie uzupełnienia składu Komisji Oświaty i Kultury -  inicjatywa uchwałodawcza Przewodniczącego Rady  - PROJEKT NR 37/2016.
15. Wnioski, interpelacje i zapytania radnych.
 
Przewodnicząca Rady Miejskiej
Bogusława Potocka-Zdrzalik
Wytworzył: Bogusława Potocka-Zdrzalik
Opublikował w BIP: Tomasz Przyszlak
Data opublikowania: 16.06.2016 11:29
Ostatnio zaktualizował: Tomasz Przyszlak
Data ostatniej aktualizacji: 16.06.2016 11:29
Liczba wyświetleń: 57