W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

 - Otwiera się w nowym oknie
 - Otwiera się w nowym oknie

Biuletyn Informacji Publicznej Urząd Miejski w Lubinie

Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych w związku z nagrywaniem oraz transmisją obrad Rady Miejskiej w Lubinie

INFORMACJA DOTYCZĄCA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH W ZWIĄZKU Z NAGRYWANIEM ORAZ TRANSMISJĄ OBRAD RADY MIEJSKIEJ W LUBINIE

  1. Administratorem danych osobowych jest Prezydent Miasta Lubina. Dane kontaktowe: ul. Jana Kilińskiego 10, 59-300 Lubin; adres e-mail: kontakt@um.lubin.pl.
  2. Z Inspektorem ochrony danych osobowych można się kontaktować poprzez e-mail: iodo@um.lubin.pl lub pisemnie na adres: ul. Jana Kilińskiego 10, 59-300 Lubin.
  3. Celem i podstawą przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust 1 lit. c rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: RODO), tj. przetwarzanie niezbędne jest do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze w zakresie:
    1) Ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym.
    2) Ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej - dostęp do posiedzeń kolegialnych organów władzy publicznej pochodzących z powszechnych wyborów.
    3) Ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.
    4) Ustawy z dnia 4 lutego 1994r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych.
  4. Transmisja  i nagrania obrad sesji Rady Miejskiej w Lubinie są dostępne w sieci Internet na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Lubinie w zakładce Rada Miejska: http://sesjarm.lubin.pl/. Nagrania z sesji zamieszczane są bezterminowo. Nagrania zapisane na nośnikach danych są archiwizowane zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa. Transmisja i utrwalanie obrad odbywa się za pomocą urządzeń rejestrujących obraz i dźwięk.
  5. Dane osobowe przechowywane będą przez okres niezbędny do wypełnienia obowiązków wynikających z przepisów prawa, zwłaszcza z wymogami ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.
  6. Odbiorcami danych osobowych będą podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa oraz podmiot świadczący usługę transmisji. Administrator nie planuje żadnych ograniczeń ze względu na transmisję oraz późniejsze udostępnienie nagrania sesji w sieci Internet; dane te będą powszechnie dostępne.
  7. Podmiotom, których dane są przetwarzane przysługują następujące prawa:
    1) dostępu do swoich danych osobowych, żądania ich sprostowania, ograniczenia przetwarzania, usunięcia, przenoszenia danych, cofnięcia zgody; prawa te mogą podlegać ograniczeniu na podstawie przepisów.
    2) wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych .
  8. Administrator nie przewiduje przetwarzania danych w sposób zautomatyzowany, w tym profilowania.
Odpowiedzialny za treść: Łukasz Malinowski
Wytworzył: Łukasz Malinowski
Data wytworzenia: 10.02.2023
Opublikował w BIP: Tomasz Przyszlak
Data opublikowania: 10.02.2023 12:31
Ostatnio zaktualizował: Tomasz Przyszlak
Data ostatniej aktualizacji: 10.02.2023 12:42
Liczba wyświetleń: 184