XXIX Sesja Rady Miejskiej w Lubinie
Lubin, dnia 23 października 2012r.
RM.0002.11.2012
Działając w oparciu o art. 20 ust.1 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (tekst jednolity: Dz.U. z 2001r. Nr 142, poz. 1591 z późn. zm.) oraz § 7 ust. 2 Statutu Miasta Lubina zwołuję w dniu 30 października 2012r. o godz. 14.00 XXIX sesję Rady Miejskiej w Lubinie w Sali Konferencyjnej Nr 126 Urzędu Miejskiego w Lubinie, przy ul. Kilińskiego 10.
Porządek posiedzenia:
1. Informacje Przewodniczącego Rady.
2. Uchwała w sprawie zaliczenia dróg na terenie Gminy Miejskiej Lubin do kategorii dróg gminnych - inicjatywa uchwałodawcza Prezydenta Miasta - PROJEKT NR 56/2012.
3. Uchwała w sprawie przyjęcia regulaminu dostarczania wody i odprowadzania ścieków na terenie Gminy Miejskiej Lubin - inicjatywa uchwałodawcza Prezydenta Miasta - PROJEKT NR 58/2012.
4. Uchwała w sprawie przyjęcia współpracy miasta Lubina z organizacjami pozarządowymi i podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na rok 2013 - inicjatywa uchwałodawcza Prezydenta Miasta - PROJEKT NR 59/2012.
5. Uchwała w sprawie podziału Gminy Miejskiej Lubin na okręgi wyborcze oraz ustalenia ich granic, numerów oraz liczby radnych wybieranych w każdym okręgu - inicjatywa uchwałodawcza Prezydenta Miasta - PROJEKT NR 60/2012.
6. Uchwała w sprawie rozpatrzenia skargi na działalność Prezydenta Miasta Lubina - inicjatywa uchwałodawcza Przewodniczącego Rady - PROJEKT NR 57/2012.
7. Wnioski, interpelacje i zapytania radnych.
Porządek posiedzenia:
1. Informacje Przewodniczącego Rady.
2. Uchwała w sprawie zaliczenia dróg na terenie Gminy Miejskiej Lubin do kategorii dróg gminnych - inicjatywa uchwałodawcza Prezydenta Miasta - PROJEKT NR 56/2012.
3. Uchwała w sprawie przyjęcia regulaminu dostarczania wody i odprowadzania ścieków na terenie Gminy Miejskiej Lubin - inicjatywa uchwałodawcza Prezydenta Miasta - PROJEKT NR 58/2012.
4. Uchwała w sprawie przyjęcia współpracy miasta Lubina z organizacjami pozarządowymi i podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na rok 2013 - inicjatywa uchwałodawcza Prezydenta Miasta - PROJEKT NR 59/2012.
5. Uchwała w sprawie podziału Gminy Miejskiej Lubin na okręgi wyborcze oraz ustalenia ich granic, numerów oraz liczby radnych wybieranych w każdym okręgu - inicjatywa uchwałodawcza Prezydenta Miasta - PROJEKT NR 60/2012.
6. Uchwała w sprawie rozpatrzenia skargi na działalność Prezydenta Miasta Lubina - inicjatywa uchwałodawcza Przewodniczącego Rady - PROJEKT NR 57/2012.
7. Wnioski, interpelacje i zapytania radnych.
Wiceprzewodnicząca Rady Miejskiej
Bogusława Potocka-Zdrzalik
Bogusława Potocka-Zdrzalik
Wytworzył: | Aneta Kaczmarek |
---|---|
Opublikował w BIP: | Tomasz Przyszlak |
Data opublikowania: | 24.10.2012 14:52 |
Ostatnio zaktualizował: | Tomasz Przyszlak |
Data ostatniej aktualizacji: | 24.10.2012 14:52 |
Liczba wyświetleń: | 60 |