XXV Sesja Rady Miejskiej w Lubinie.
Lubin, dnia 12 czerwca 2012r.
RM.0002. 07.2012
Działając w oparciu o art. 20 ust.1 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (tekst jednolity: Dz.U. z 2001r. Nr 142, poz. 1591 z późn. zm.) oraz § 7 ust. 2 Statutu Miasta Lubina zwołuję w dniu 19 czerwca 2012r. o godz. 14.00 XXV sesję Rady Miejskiej w Lubinie w Sali Konferencyjnej Nr 126 Urzędu Miejskiego w Lubinie, przy ul. Kilińskiego 10.
Porządek posiedzenia:
Informacje Przewodniczącego Rady.
Uchwała w sprawie rozpatrzenia i zatwierdzenia sprawozdania finansowego wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu Miasta Lubina za 2011 rok - inicjatywa uchwałodawcza Komisji Rewizyjnej - PROJEKT NR 34/2012.
Uchwała w sprawie udzielenia Prezydentowi Miasta Lubina absolutorium z tytułu wykonania budżetu miasta za 2011 rok - inicjatywa uchwałodawcza Komisji Rewizyjnej - PROJEKT NR 33/2012.
Uchwała w sprawie nazwy skweru na terenie miasta Lubina - inicjatywa uchwałodawcza Prezydenta Miasta - PROJEKT NR 35/2012.
Uchwała zmieniająca uchwałę w sprawie utworzenia Zespołu Szkół Nr 3 w Lubinie - inicjatywa uchwałodawcza Prezydenta Miasta - PROJEKT NR 36/2012.
Uchwała w sprawie odpowiedzi na skargę - inicjatywa uchwałodawcza Prezydenta Miasta - PROJEKT NR 37/2012.
Uchwała zmieniająca uchwałę w sprawie trybu udzielania, rozliczania dotacji na zadania oświatowe gminy realizowane w szkołach i placówkach oświatowych, prowadzonych na terenie miasta Lubina przez osoby prawne i fizyczne - inicjatywa uchwałodawcza Prezydenta Miasta - PROJEKT NR 38/2012.
Wnioski, interpelacje i zapytania radnych.
Przewodniczący Rady Miejskiej
Andrzej Górzyński
Wytworzył: | Aneta Kaczmarek |
---|---|
Opublikował w BIP: | Tomasz Przyszlak |
Data opublikowania: | 13.06.2012 07:51 |
Ostatnio zaktualizował: | Tomasz Przyszlak |
Data ostatniej aktualizacji: | 13.06.2012 07:51 |
Liczba wyświetleń: | 63 |