W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

 - Otwiera się w nowym oknie

Biuletyn Informacji Publicznej Urząd Miejski w Lubinie

Wróć

XXXV Sesja Rady Miejskiej w Lubinie

Lubin, dnia 6 marca 2013r.


RM.0002. 03.2013


Działając  w oparciu o art. 20 ust.1 ustawy z dnia 8 marca 1990r.  o  samorządzie gminnym (tekst jednolity z 2001r. Nr 142, poz. 1591 z późn. zmianami) oraz § 7 ust. 2 Statutu Miasta Lubina zwołuję w dniu 12 marca 2013r. o godz. 14.00  XXXV sesję  Rady Miejskiej w Lubinie w Sali Konferencyjnej Nr 126 Urzędu Miejskiego w Lubinie, przy  ul. Kilińskiego 10.

Porządek posiedzenia:

1. Informacje Przewodniczącego Rady.

2. Uchwała w sprawie uchwalenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Lubina, zwanego planem nr 46 dla terenów oznaczonych symbolami: 2MN/U, 3MN/U, 4 MN/U, 8 MN/U, 9 MN/U, 10MN/U, 12MN/U, 18MN/U, 2MU, 3MU i 4MU  - inicjatywa uchwałodawcza Prezydenta Miasta  - PROJEKT NR 19/2013

3. Uchwała w sprawie poboru opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi w drodze inkasa - inicjatywa uchwałodawcza Prezydenta Miasta - PROJEKT NR 15/2013.

4. Uchwała w sprawie zamiany nieruchomości  - inicjatywa uchwałodawcza Prezydenta Miasta - PROJEKT NR 18/2013.

5. Uchwała w sprawie udzielenia pomocy finansowej Powiatowi Lubińskiemu w zakresie przebudowy dróg powiatowych w granicach administracyjnych miasta Lubina - inicjatywa uchwałodawcza Prezydenta Miasta - PROJEKT NR 20/2013.

6. Uchwała w sprawie określenia terminu, częstotliwości i trybu uiszczenia opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi przez właścicieli nieruchomości - inicjatywa uchwałodawcza Prezydenta Miasta - PROJEKT NR 21/2013.

7. Uchwała w sprawie określenia wzoru deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi, składanej przez właścicieli nieruchomości - inicjatywa uchwałodawcza Prezydenta Miasta - PROJEKT NR 22/2013.

8. Uchwała w sprawie określenia szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości w Gminie Miejskiej Lubin i zagospodarowania tych odpadów w zamian za uiszczoną przez właściciela nieruchomości opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi - inicjatywa uchwałodawcza Prezydenta Miasta - PROJEKT NR 23/2013.

9. Uchwała w sprawie powierzenia Miejskiemu Przedsiębiorstwu Oczyszczania Sp. z o.o. w Lubinie zadania własnego gminy utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Miejskiej Lubin - inicjatywa uchwałodawcza Prezydenta Miasta – PROJEKT NR 24/2013.

10. Uchwała w sprawie odpowiedzi na skargę (skarga Wojewody Dolnośląskiego na uchwałę Rady Miejskiej w Lubinie nr XXX/227/12 z dnia 20.11.2012r.) - inicjatywa uchwałodawcza Prezydenta Miasta - PROJEKT NR 25/2013.

11. Uchwała w sprawie Uchwała w sprawie odpowiedzi na skargę (skarga Wojewody Dolnośląskiego na uchwałę Rady Miejskiej w Lubinie nr XXX/229/12 z dnia 20.11.2012r.)  - inicjatywa uchwałodawcza Prezydenta Miasta - PROJEKT NR 26/2013.

12. Wnioski, interpelacje i zapytania radnych.

 

Przewodniczący Rady Miejskiej

Andrzej Górzyński

Wytworzył: Andrzej Górzyński
Opublikował w BIP: Tomasz Przyszlak
Data opublikowania: 06.03.2013 13:19
Ostatnio zaktualizował: Tomasz Przyszlak
Data ostatniej aktualizacji: 06.03.2013 13:19
Liczba wyświetleń: 51