XXIV Sesja Rady Miejskiej w Lubinie
Lubin, 12 lutego 2021r.
RM.0002.02.2021
Działając w oparciu o art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (tekst jednolity: Dz. U. z 2020r., poz. 713) oraz § 7 ust. 2 Statutu Miasta Lubina zwołuję w dniu 17 lutego 2021r. o godz. 14.00 XXIV sesję Rady Miejskiej w Lubinie w Sali Konferencyjnej Nr 106 w Ratuszu w Lubinie, Rynek 23.
Działając w oparciu o art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (tekst jednolity: Dz. U. z 2020r., poz. 713) oraz § 7 ust. 2 Statutu Miasta Lubina zwołuję w dniu 17 lutego 2021r. o godz. 14.00 XXIV sesję Rady Miejskiej w Lubinie w Sali Konferencyjnej Nr 106 w Ratuszu w Lubinie, Rynek 23.
Porządek posiedzenia:
-
Informacje Przewodniczącej Rady.
-
Uchwała zmieniająca uchwałę zmieniającą uchwałę w sprawie postanowienia o odbieraniu odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, położonych na terenie Gminy Miejskiej Lubin, na których nie zamieszkują mieszkańcy a powstają odpady komunalne – inicjatywa uchwałodawcza Prezydenta Miasta – PROJEKT NR 06/2021
-
Uchwała w sprawie udzielenia odpowiedzi na skargę – inicjatywa uchwałodawcza Prezydenta Miasta – PROJEKT NR 07/2021
-
Uchwała w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Lubina zwanego planem miejscowym Nr 80 – inicjatywa uchwałodawcza Prezydenta Miasta – PROJEKT NR 08/2021
-
Wnioski, interpelacje i zapytania radnych.
Przewodnicząca Rady Miejskiej
Bogusława Potocka
Wytworzył: | Bogusława Potocka |
---|---|
Opublikował w BIP: | Tomasz Przyszlak |
Data opublikowania: | 12.02.2021 15:32 |
Ostatnio zaktualizował: | Tomasz Przyszlak |
Data ostatniej aktualizacji: | 15.02.2021 14:20 |
Liczba wyświetleń: | 90 |